Vi gick till ett ställe där d e billigaste o drinka

Skratt skratt o skratt så var mikn kväll igår! Gick ut med tjejerna som jag har jobbat med nu o vi hade skit skoj. vi gjorde inget utmärkande direkt utan satt o snacka ute på en bar men vi vart nog lite glada i hatten o skratta o drev om allt vi prata om och det var super nice. Vi gick till ett ställe där det är som billigaste o dricka, billigaste i hela stockholm, jag tror ni vet vart om ni tänker efter ;) ♥♥♥♥♥
Imorgon har Stephi tunering så jag kommer vara away hela dan med Lionel, ska ta med matsäck o allt! Hoppas bara det blir bättre väder för som det ser ut just nu, ser det inte ljust ut. Bebo ska ha ha en AIK dag imrogon så idag blir det familje mys bara vi fyra ♥ peppar peppar
Sen måste jag juh bara berätta att Min underbara lillasyster e ju bara för söt o fin, hon berättade att hon hade sett in i framtiden och sett hur vi kommer vara runt klimakteri åldern, ja ni förstår att man kan bara älska den där snurrevirre älsklingen hahhaha  " Vänner är änglar som lyfter dina fötter när dina egna vingar har glömt bort hur man flyger"
Fixi Fixi på jobbet :)

Jag o Itala :) Sen tog jag inte fler bilder  :( Sorry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0