Hej igen

Sendan dopet har jag varit sten död ungefär o sen lite ner pga famlijeproblem i stora släkten. Men nu har man fått nya krafter och tänker inte låta mig påverkas så mkt längre av sånt som egentligen inte handlar om mig, men det e svårt när det kommer till de nära. Nu mår jag hur bra som helst, mitt självförtroende är på topp, är ute o promenerar varje dag då vi ska till spanien i juni och då måste mna va fit for the beach.. Äter nyttigt men tillåter mig själv att synda på lördagar. Kan berätta om en vecka eller två om resultatet. I helgen åkte vi med några vänner till hudiksvall till landet helt underbart var det, kom hem helt utvilad. den här veckan som går ska jag jobba kväll varje kväll hihihihihi lite extra klirr i spaninen kassan om ni förstår
Det här är mina två barn som jag dör för!!
Min vackraste flicka skulle din sin bästa mormor

Första gången man sitter på en gräsmatta
Så här glad blir man av våfflor
Våfflor på våffel dagen
mmm vad gott det va...
Så hitta vi en pinne

Utsikten från huset
på väg hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0