God morgon!

Hej på er alla =) Är trött idag, då Lionel var extra gnällig i natt o plus att jag slutade jobbet igår vid 22:30. Sitter här med en kopp kaffe och glor på när min son kryper för fullt! Igår var Stephanie på inspelning och träffade Mark levengood, han e ju hur skön som helst, mummien trollen :) Hon åkte med sin sång träning music kidz som hon går på!

Tiden går så sjukt snabbt!! Tänk att Lionel redan är sju månader!! Han kryper, reser sig upp, har två helt utväxtra tänder och tre som e halvfart. Våran lilla prins börjar dansa när han hör musik, kryper efter väldigt nära när han vill bli buren, gnäller lite o ser lite förskräckt ut när han inte vet hur han ska hantera en situation. tex om han har rest sig upp och inte vet hur han ska komma ner!  Ja han växer och växer och vi får se han personlighet mer och mer växa fram!! Gud vad jag älskar honom!

Vill bara lägga inn en sista kommentar att jag har gjort mina naglar :D Den här gången valde jag guld tippar och dom vart super snygga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0