Inne i påskäggen har jag gjort varsitt kort

Hej alla glada wiiiiii!! Idag har jag vaknat på ett stålande humör :D Tog en tidig promenad runt sjön o titta på vackra fåglarna sedan har jag varit hemma o ordnat lite. Nu väntare jag på bebo o Steph, de ska få ett påskägg av mig o sen så åker vi till landet för att hälsa på. Mer om mina planer för den här påskhelgen kommer senare :)
Älskar svanar! Älskar att de håller ihop med en partner hela livet KÄRLEK!!
Glad påsk o det klart att de ska få en hare oxå XD
Inne i påskäggen har jag gjort varsitt kort till dom, ni vet såna man gjorde när man var liten för att gå ut o ge bort dom till några som ändå skulle slänga dom, för att få godis men helst pengar hahhahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0