Ägg leken!! hahahah

Efter landet fick jag o bebo lite ensam tid! Vi satt hemma o sen åkte vi o träffa några vänner. Dagen efteråkte vi till min mamma o fira påsk! Vi lekte leken knäcka ägg, det går ut på att alla får var sitt ägg sedan ska man möta någon o så ska man slå äggen mot varandra, spets sidan mot spets sidan och sedan "rump" sidan mot varandra. Den som lyckas hålla sitt ägg helt, alltså att den inte spricker när man slår mot den eller när den slår vinner:D Igår träffa jag syster på söder och det var fullt med bajen fans över heöa söder skit nice o se :D Sedan åkte vi hem till mig för jag o bebo skulle få träffa en person som hade med sig ett jätte påsk ägg till Stephi. Idag händer inte mycket ska bara ta det lugnt o på kvällen iväg.
På väg hem från landet
Old friends ♥
Nya vänner
Äggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0