Mycker mer händer nog inte idag..

Tjaa!! Idag har jag inte gjor så mkt.. Var o hälsa på Ulla med Lio, supermys!! Senare på kvällen efter stephi gjort sina läxor följde jag Steph till sin fotbollsträning. Då träningen inte längre är utomhus utan i skolhallen passade jag på att träffa Sharon och Yasmin följde med.. Mycker mer händer nog inte idag.. Ska sätta mig ner o kolla på youtube Laura Bozzo en mexicansk version av jerry springer typ fast ännu värre hahah oki ha det så gott mitt folk!!

Stephi i sina fotbollskläder
snyggaste fotbolls spelaren jag känner
Bebis
så sööt
Far o son
Så fina my boyz <3
Storasyster o lillebror
Titta! Jag e me på bild, märkt att jag e dålig på att lägga upp bilde rpå mig men det ska vi ändra på ska fota mig massor hahhaha ;D
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0