Italiensk tilltugg med vänner

Tjenixen!! Igår var jag hemma med min lilla familj och våra vänner kom förbi för att säga hej till Lionel och Stephanie. Shirin hade med sig super god italienska små rätter eller vad man nu ska kalla det, på spanska brukar det kallas för pizanca :D vet inte om jags tava rätt.Det vart iallafall en väldigt lugn fredag, stämningen var lugn o mysig.  Idag tvättar jag kläder, sen ska vi ut i det fina höstvädret och sedan ska vi åka hem till min mamma för min lillebror fyller 20 :) (peppar,peppar)
Mina två barn :)
stora tjejerna med morötter ville ta en sån bild hahhah
Älskar mitt hår på den här bilden
Shirin <3
Som fixa den underbara tilltuggen
taaaaarraaaaa
mums
italienska tilltugg det e grejer!!

övar på att hålla Lio då han snart ska bli pappa :)
Och här är mamman, beräknad i feb mar nångång :)
Min jätte fina stora flicka, mitt liv
Lio var jätte vaken även efter alla gäster hade gått hem!!
Godmorgon mamma! mi vida
Peppar peppar love love

Kommentarer
Postat av: Cathy

Lindas las fotos q pena q no pude ir .. un beso grande guachii y lindos bebes <3<3<3<3

2011-10-30 @ 03:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0