tjejsnackit när det är som bäst

Igår gick jag o träffa tjejerna ju och det va super mysigt :D Vi prata om allt mellan himmel o jord. Det va så mysigt och snacket vart sådär tjejsnackit när det är som bäst hahahah Underbart var det !! På Väg hem vart det inte lika roligt... Framme i söder missa jag tåget o nästa skulle komma om en halvtimme, så det var bara vänta o ta fram mobilen.. På tåget möte jag mammas väninna o vi prata på så att jag åkte förbi min station :( gick från stället elva typ för att komma hem tidiigt o var hemma 00:30 hahah Men aya sånt e vanligt för mig.. Nu sitter jag o lyssnar på Aventura o min dotter duschar och henna kompis sitter där o spelar spel så söööta e dom <3 o fina Lio sover gott till musiken o min bästaste man jobbar :D
Jag o fina Ikramino ( jag fest röker o social röker bara) hahah
Peace (checka in nagelacket, mkt tid över nuförtiden)
finisarna
gott gott
Jag i lillsyster puro amor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0