Bullar, gamla stan o choklad fotbollar

I helgen har vi bakat bullar, promenerat genom gamla stan och varit o sovit över hos min bästa mamma :)
Nu e jag hemma o ska se klart troja sen ska jag nog sova beror på skitungen<3 aå klart ;) ha det bäst (peppar,perppar) ;D
Stephi penslar bullarna
bullarna innan de ska in i ugnen o en glad Stephi
Gräddas ska dom oxå!
Klara:)
på väg till mormor
<3
vi åkte förbi gamla stan först
På vägen såg vi en hemlös räv som hade fått en filt av ngn :) hihi
Lillen sussa hela tiden, skönt för mig o stephi som fick gå runt o titta i lugn o ro ;)
På vägen såg vi några chocklad fotbollar mums :p
Här ser jag att min dotter o jag liknar varandra
Hos mamma <3
Mysdags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0