Super nice helg

Helgen har varit väldigt lugn. Ifredags åkte Stephi till sin pappa o martin gick senare på kvällen iväg till sin bror för att spela poker. Satt hemma själv med Lionel som bara sov, jag måste erkänna att det var skönt att bara sitta med mig själv o glo på tv med en chipspåse o en öl :D MEN ÅH!!! Hur kunde jag glömma!! Jag var ju på Zumba med Anna och det var super grymt jag e fast!!Vi svettades som grisar, jag var helt dynsur o röööd efter passet. Har inte lagt upp ngra bilder då jag måste köpa träningskläder, ytligt? ja jag vet :)  Lördags åt jag en grym middag med Bebo och senare på kvällen träffa jag först Martins kusin Marie tog en promis med henne o hennes familj super mys o sedan träffa jag super snygga Sharon med Sofia. Vi softa lite o spela kort ute i Ullis sedan gick jag hem för att decka. Stephi kom hem idag och hon och sin pappas fru hade varit o shoppat lite, hon fick massor med saker skor, jeans och en skit snyyyg jacka. Bilder kommer imorgon då hon ska ha på sig kläderna o få vara modell för mig <3
Idag har jag fått nya soffor!! Har hållt på sens nio imorse. Bebos pappa kom o vi hyrde släp och sedan skjutsa han oss till norsborg o hämta sofforna. Det e sjukt hur mysigt vardagsrummet känns nu, Vill bara sitta här o mysa hiihihi :D
Lionel i kläderna som han fick från mina arbetskollegor
5 veckor e prinsen nu
Jag sittande i vår nya soffa :D (den lilla delen) tack bästa mamma!
peppar peppar

Kommentarer
Postat av: R - en trogen läsare

gud vad söt din son är :D han e ju kopia av dig :D (peppar, peppar)

2011-10-05 @ 13:19:18
Postat av: claudiiilove<3

tack så mkt :D Hans näsa är kopia av mig o min bror haha Ditt namn får mig super glaad <3 Kärlek till dig o jag GILLAR sååå :):):) att du peppar peppar ;D

2011-10-05 @ 21:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0