Stephiiiis kalas

Igår var det kalas för hela slanten :) Först var det barnkalas med alla Stephis vänner och sen kom alla släktingar! det vart en lyckad kväll o Stephi var super nöjd. Idag åkte Stephi o fira sig själv med sin pappa och han fru och hon fick ha med sig sin bästis Nattis, hon var så glad, underbart o se! Sedan har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, känner mig småsjuk faktiskt. Jag passade min väninnas son och han var så lugn o snäll helt sjukt hur en fyra åring kan va såå duktig <3 Just nu sitter jag o väntra på att Bebo ska komma hem från matchen så att vi kan hoppa i säng o avsluta dagen... Godnatt mina fjärilar (peppar,peppar)
Födelsedagsbarnet
brobrobreja
här rivs allt upp
lekar hahahah
kolla på alla, alla ser exkat likadana ut, så kan det gå när jag leker med ungarna ;) hahah
så sööta
mormor som gav bästa presenten
snyggingar
sötisar
kvällens fotograf
Lios framtida girlfriend ;)
Snyggingarna
Oki gott folk, det var lite från festen, har tusen bilder till med jag tror att det blir nog för mycket! Festen vart jätte lyckad och det viktigaste av allt är att min dotter hade det roligt och det hade hon:D Älskar mina barn och min man familj ni e allt <3 peppar,peppar

Kommentarer
Postat av: R - en trogen läsare

vilket härligt kalas :-)

2011-10-19 @ 11:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0