ligger i sängen med mina två barn

Idag har jag har vart jätte driftig. Jag o bebo möte upp Sharon o binjam för att åka o handla grejerna till Stephis kalas, men först var vi i tensta då bebo behövde en kurslitterartur som bara fans där.. Väl hemma sen efter allt så kom min babba förbi för att hälsa på kidzen o lämna en regalo (present) till Stephi. Sen gick han och jag hoppade in i badet, ville ha lite ro men det gick inte för Lionel skrek och ville  ha mat. Bebo gick iväg sen till en polare och jag möte upp tanten som gav mig nycklarna till lokalen. Sharon kom med sin fina son och hon fixade lite extra hjälp av några grabbar skiiit snällt av dom! Dom busade jätte mkt med Stephi och hennes son, som btw oxå heter Lionel hiihihi Nu ligger jag i sängen med mina två barn som susar så gott, gud vad jag älskar de!!! Höra de andas, se dom<3 <2 (peppar, peppar) Älskar mina barn
pappa på besök

snygga Sharon som har hjälpt mig massor, kärlek
Med mina två änglar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0