I lördags...

I lördags var jag ute med Bebo och hade jätte trevligt. Träffade vänner som jag inte sett på evigheter, super nice! Sen har typ bara softat hemma.. Lillsyster Mikis kom förbi igår, helt spontant sådär hihihi <3 Vi snacka lite åt middag sen drog hon och det var så mysigt att ha henne här! Idag börjar ett nytt liv! Jag ska upp tidigt varje dag, ska storhandla mat bara nyttigheter och min tränning ska sparka igång nu med full allvar, ska träffa en personliga tränare idag tjohooo!!! :D (peppar,peppar)
Lägger upp bilder från förra veckan då jag inte fotat de här dagarna ppööözzz
Vi innan utgång (peppar,peppar)
Mi vida med sin nya höst(björn)dräkt (peppar,peppar)
checka in svansen :)

pappa på besök
Pepper peppar gracia dios bendiciones

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0