GODNATT GOTT FOLK (

Det har inte hänt så mkt de här dagarna.. Igår kom Bebos mamma hit, vi åt gott o sen gick hon hem, bebo åkte till träningen och jag gick o la mig. Vakna fett tidigt idag kl 07,30 fixa med Stephi, gosa med Lionel, sen åkte jag o möte Shirin  för att gå o dansa Zumba :) Juste, igår täffa kag en PT fick lära mig hur man tränar upp rumpa o plattar ner magen, kan ju bara säga att jag har världens träningsvärk idag.. Har varit hela dagen i stan efter det, möte Bebo o paulo där, dom fika med mig o Shirre och Lio.,Sen åkte vi hem hämta Stephi och nu ska jag decka e helt slut, Btw köpte en kamera från blocket idag, en vanlig digital kamera, lite mer lättare att ta med sig den överallt så att jag kan fota för fullt hiihihhi GODNATT GOTT FOLK (PEPPAR,PEPPAR)

Svärmor o gänget
Så söta

Hemma  innan min läggdags


Kommentarer
Postat av: Pye

Shiiit!! En kamera...hmm....Ska du nu behöva springa runt och hämta både kamera och mobil överallt..hehe

Kramkram

2011-10-27 @ 16:27:41
Postat av: R - en trogen läsare

Fiiiinisar :) peppar, peppar, always :)

2011-10-28 @ 21:54:59
Postat av: Clauloci

Hahahha a och systemakmeran får vi inte glömma :) Till dig med peppar peppar and BLESS YOU <3

2011-10-29 @ 12:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0