Från flätor till lockit.. HOT!!

Har haft en lugn dag today och kan ni tänka er? inget inbokat på hela dagen :) Vakna och fick frulle på sängen av Bebo sen åkte han till skolan efter att han ordnat med Stephi. Jag själv sov vidare till elva. Lagade mat, två olika rätter, pasta bolognes och linsgryta på spanska lenteja mums :P. Eftersom lilla jag hade så mkt tid över så fläta jag håret för att kunna få det lockit och själv tykcer jag att det vart super snyggt. Medans jag väntade på att flätorna skulle ta, passade jag på att duscha Lionel och när han var klar klädde vi på oss för att hämta big sis. Sen har vi bara chillat hemma.. Ja nu e jag så mkt ledig men jag tycker fortfarande att det är sköönt att det är fredag imorgon och att helgen e här :D (peppar peppar)
Med flätorna
tarrarraaa!!!!!!!!!!!!! lockit!!
Så här glad vart jag med resultatet
Vi på väg o hämtar storasyster
Helkroppsbild, då jag vart dålig på att lägga upp, men jag lovar det kommer bättre bilder soon <3
Så här lugn e man efter ett bad :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin du e.. Hur mkt har du gått ner sedan du fick din son..

2011-10-07 @ 00:30:05
Postat av: R - en trogen läsare

Såå fin du vart i lockigt hår :D du passade även i flätorna :D

2011-10-07 @ 13:17:30
Postat av: Anonym

Heeeej :) Tack så hemskt mycket! :D :D (tack för att du visa hur mna stava lockigt, jag fick inte ihop det när jag slrev så jag chansa, chansa fel! Men tack hihih



Jag har gått ner 11 kg och har kvar 8 kg. Tar det lugnt med att gå ner de sista kilona det får ta den tiden det tar, blir så hungrig när jag ammar men oki Kärlek till er <3

2011-10-07 @ 18:07:48
Postat av: R - en trogen läsare

haha vad sööt du e :D jag tänkte inte ens på det :D <3

2011-10-08 @ 15:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0