Bort med fransarna

Som ni kanske vet och läst på bloggen så har jag haft lösfransar i sex tmånader ungefär.. Nu har jag tagit bort dom och jag känner mig så naken!! Det beror på att jag e ju van med hundra meters fransarnajga brukar ha men också för att jag tapat mså många av mina egna :( och de som e kvar är typ avkapade för de håller på växa ut men aja jag visste ju allt detta och nu e det bara o vänta på att de ska växa ut och bli som förr då jag ska ta en paus från mina älskade falskfransar :( Kommer sakna er sååå mkt :'( Köpte ett special serum från L'oreal (RENEWAL LASH SERUM) som ska hjälpa fransarna att reparera sig och min super mascara som jag använde förr Dior :D
Stephi fick ju massa med presenter, men av hennes gåvor lånade jag idag hihihi nagelack, en beige färg som var jätte poppis när jag gick i sexan och sjuan, värsta nostalgin o måla naglarna hahaahh Oki mina fina ha det bäst och älska era nära som älskar er för det finns så mycket ytligt där ute, GLöm inte att uppskatta den som ger dig ÄKTA KÄRLEK för det är så sällsynt nu för tiden (peppar, peppar)
nostalgi nagellack :=)
Me utan falskfransar och avkappade egna fransar hahahh
Serumet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0