är det ÄKTA eller är det ett spel??

Ibland undrar man vad varför vissa saker sker, är det ödet i form av människor som vill leda en, visa en eller är det så att vissa människor mer än andra kan sätta sig in i andras känslor och på detta sätt ge en kärlek, empati, värme, närhet och framför allt en lycklig framtid? Dock är inte ödet endast något positivt utan även negativ för ödet kan oxå komma som en smäll, som vill leda en genom livets långa stig men detta genom att ge tårar, lögn, skitsnack och sorg. Missförstå inte mina flumtankar utan vad jag menar med detta är att jag älskar mina nära, mina barn, min man, min  familj och mina nära vänner men det finns människor som inte uppskattar vad man gett dom utan väljer att baktala en bakom ryggen och bara se till de materila eller att endast uppfylla deras egna egobehov.. Detta har fått mig o fundera över vart jag står och vart människor runt omkring mig står i gentemot mig egentligen, är det ÄKTA? eller är det ett spel för att få något ut av det och då är det FALSKT????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0