bilder från veckan som gick

Gog morgon! Hurra säger jag bara. Två dagar har jag vaknat 07:30 o hållt mig vaken!! Stephi e i skolan o Bebo med! Ända sen dom gick har jag o Lio legat o mys i sängen samtidigt som jag kollat på nyheterna. Idag ska jag nog bara vara hemma för att vila upp mig så att jag kan bli helt frisk nån gång :) Precis som jag lova igår ska jag lägga upp bilderna från veckan som jag inte hann blogga, alltså Höstlovsveckan.
På väg till landet, väntar på bussen. Stephi med bästisen Nattis
Min snygging

Vi kom fram ganska sent för vi missa bussen så vi fick vänta på mc donalds i två timmar
Amanda följde oxå med till Landet :)
Frukost dags innan det var svamp dags
Innan dess hann vi kratta lite oxå
Vi hitta massor med kantareller
Här hittar jag några
En van svamplockare som visa oss hur man gör
Sen hade svärmor förberet å att vi kunde tända en brasa för att grilla korv sen
Det tog ett tag innan svärmor fick igång brasan, men sen så
Och då var det dags o grilla korv :)
Mina älskade pojkar <3
Båt dags
Min lilla familj <3
Bästisarna
Min utsikt från kyrklägret, mer kort tog jag inte du jag var upptagen med min kommunikation med gud
Så här stor e våran lila kille nu

Kommentarer
Postat av: SONIA TELLO

MYCKE FINA KORT,,, MUY LINDAS LOS QUERO Y QUE TENIA LA STEFI EN EL PELO JIJIJI

2011-11-10 @ 14:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0