Rött för mitt hår e sött

Hej hej, jag vetjag har verkligen varit super keff på att blogga,har lite mkt i mitt liv just nu.. Vad har jag gjort? Jo vart på bio med Stephi i lördags vi såg på tintin den var jätte bra! Sen tagit det lugnt hemma. Idag träffa jag Anna, vi käka lunch ihop och det var såå mysigt som det alltid e när man träffar henne.. Juste jag har färgat håret rött!! Resultatet får ni se sen för det vart inte rikitgt som jag ville och vi ska fixa det imorgon och då kommer en bild upp ;) , men bild när min Bebo färgar lägger jag upp hiihhihi <3 (peppar,peppar)

Kommentarer
Postat av: sonia

te le va haser dificil de sacarlo despues



2011-11-30 @ 08:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0