Promis på djurgårn

Hola! Idag har jag inte gjort så mkt. Tog lite sovmorgon då alla var iväg. Vakna o städa llite o lagade mat. Sen ammade jag Lionel innan vi begav oss iväg för att hämta syrran Mikis på jobbet för att ta en promis från djurgården in till stan. Mikis kom med hennes super trevliga kollega :) De ville ta en fika men jag Lionel behövde komma hem o bli ammad o Stephi måste förbereda sig inför inspelningen imorgon!! :D Hon ska ju vara med på svts barn program!! :) Nu ska jag hjälpa Stephi o sen titta på halvåtta hos mig som jag btw har fastnat för helt, hahahah
Så här fint var det på djurgården
Kärleksfågeln måste självklart vara med på bild
Den här ankan gjorde oss sällskaps medan vi vänta på mikis. Ankan var hur tam som helst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0