Hola bloggen

Vad har jag gjort de här dagarna då jag inte bloggat? Hmmhhmmm, jo, träffat vänner, firat farsdag, firat min stora syster som fyllt år, firart svärmor som fyllt år och tränat massor så att jag har sååå ont i kroppen. Har haft fullt upp så träningen har varit min enda "ensam tid" Det e roligt att ha så många kära men ibland måste jag oxå pusta ut o ladda batterierna så att jag kan vara en glad Claudiloci, MEN ni ska VETA att jag ÄLSKAR mina KÄRA!!
Syster som larvar sig
Mina pluttisar
Mamma har haft lite skoj med Lionels frilla :)
Juste jag har även hunnit göra armband :)
Mer bilder har jag inte hunnit ta :( tråkigt o dåligt av mig!! Men det blir bättre promise (peppar,peppar) one love mina älskliingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0