buenos dias =)

Ja här sitter jag o e helt klarvaken kl 08:00 då jag gick o la mig jätte tidigt igår, behövde verkligen det! Det var en lång helg även om jag tog det lugnt men jag behöver vara hemma efter att jag vart borta och bara få vara och det var just det jag gjorde, rörde inte ett finger!! I söndags kom Mikis sen till kyrkan så jag stannade kvar på kvälls församlingen oxå =) Sen åkte jag gem o min pappa o min kusin Miguel följde med hem så det blev en fullspäckad söndag. Just nu sitter jag o skriver så klart men jag tittar även på nyheterna och som sällskap har jag mitt kaffe, havregrynsgröt med äppelmos som btw har gjort av Bebos mamma o mormor, jättegott!! Hela huset sover förutom Stephi som är i skolan nu. Jag ska slappa en timme sen måste jag typ ringa 100 samtal.. Förestän har jag sagt till er att jag och min fina familj ska till spanien? FÖr det ska vi :) :) :D :D Berättar mer om det sen.. Har lite bilder från helgen som jag lägger upp nu.. Puuus mina fina (peppar,peppar) Bendiciones a todo <3 One
love
På väg till mormor i torsdags
Lionel sov hela vägen, sköönt!
Min prinsessa <3
Mamma väntade med massor med mat som alltid <3
Mamma tvättade Lio, här e han helt ren o fin hhahaha
Mina fosingar
Mina jul naglar, vart så fint att jag har bestämt att den här färgen ska jag ha vid jul, rött med glitter vilken klyscha
Det här e min styvpappa <3
Mormor myser med Lio
Nästa dag åkte vi till skärris
Sen kom Bebo till middagen
Lio ville oxå ha mat såklart
Min minsta lillebror so blivit så stor :)
God morgon!
frukost hos mamma, man får ALLT, och jag menar verkligen ALLT!
På väg att möta upp Farfar för att åka till farbror, faster o kusin
Lionel träffar kusin
Natti natti kusin
Söndag kväll avsluta vi med att spela Fia med knuff!
Peppar, peppar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0