11-11-11= mys

Hej på er! Idag är det den 11/11-11 Snacka om att man borde göra något minnesvärt den här dagen :) Själv skulle jag ha följt med Bebo till hans vän som fyllde år, men min mamma vart sjuk idag så hon kunde inte komma hit för Lionel skulle kunna bli smittat. Sånt som händer, o min kära mamma som hade sett fram emot det här så, tycker mer synd om henne. Nu ska jag mysa med Stephi, jag sitter med grill chips o ett  glas vitt o Stephi med hasselnötskakor o festis :) hihiihi Vi ska kolla på forrest Gump som går på sjuan. Hela den här kvällen kommer vara bänkad framför tven o bara slappa, sköööönt faktiskt!! :)
Peppar peppar, gonattisch

Kommentarer
Postat av: Kimmie

Ni är som himla fina!!! Stephi besitter förvisso samma gudagener som du själv tycks ha blivit "blessed by" Så det är väl inte särskilt konstigt att ni båda gör er superbra även på bild. Superfina är ni är ni hur som haver. PUSS!

2011-11-16 @ 10:38:34
Postat av: Clauloci

Åh du finis!! Man tackar så mkt :D Älskar hur du utrycker dig!! Måste hukka upp en dubbeldejt snart, säg till när ni kan så ordnar vi ngt : : ;*

2011-11-16 @ 23:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0