Vikten v.25

Glömde och nämna sist, eller gjorde nog det med flit, men har bestämt mig för att ta upp det ändå eftersom det är så pass omtalat pch nästan i centrum kvinnans viktuppgång under graviditeten, jo ja har gått upp hela 10 kg!!!!!!
Jag har värsta viktångesten nu.. Ok att gå upp 5-6kg men 10 kg på 25 veckor!! A ni ska försöka att inte gå upp så mycket för det kommer bara bli jobbigt för mig, inte nog att jag bär på ett extra liv <3 vilket är det bästa men att extra kilon vet jag är helt vanligt men inte så  mycket... Jag ska nog tänka lite mer på vad jag stoppar i mig men jag ska aboluuut inte banta!! Men jag stoppar inte ens i mig något extra? Men jag ska ändå tänka på saken, men Stephanie gick jag upp 15 kg så hoppas att det blir något åt det hållet...
På fredag ska vi hem till min mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0