svamp + gravid= ofta

Idag hade Stephanie sin första fotbollsträning på ufk förr spelade hon i ett annat lag men nu vill hon spela med sina klasskompisar. Hon var så duktig, nu ligger hon och sover, hon somna direkt vilket inte hör till vanligheterna.

Annars har min dag inte varit så händelserik, förutom något intimt jag har svamp vilket är väldigt vanligt när man är gravid men väldigt irriterande:( hahah hade glömt de här symptomerna. Idag lagade jag en jätte grym sallad :P med svarta bönor, solrosfrön, grillade paprika som var marinerade i olja, balsamvinäger och vitlök och massor med stora gröna oliver, körsbärtomater och stekt kyckling file, det var super gott och alla vart nöjda :)

Imorgon ska jag till barnmorskan och hära bebisen hjärtljud och mäta magen, längtar faktiskt jätte mycket! Ska fråga henne också vad man kan göra mot svamp, då sommaren kommer och det blir värre med värme.. men en sak jag hört hjälper o det e o ha svala kläder ..

                                                t ex som den här klänningen från H&M

                 
 

                                                        Dagens suuug  :D
                     

                            kom på att jag inte har lagt upp  någon bild på vår hund:)
                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0