SUUUGET +Gravings!!

Sallad Sallad Sallad!! Men bladen måste se ut på ett speciellt sätt.. De måste vara extra gröna och inte för mörka hahahhah jag skrattar bara jag tänker på hur lööjligt det låter men det är sant!! Och det ska vara vinegrette på, extra mycket , annars har jag alltid varit vitlöksås trogen men sorry!!

I början av min graviditet då var jag sugen på havregryn med lingonsylt, det kom från ingenstans men jag ville ha det varje dag.. Sen så försvann det begäret och helt plötsligt var det Pizza!! Pizza hut here I come var det!! Och nu helt plötsligt vill jag ha sallad och isiga drinkar.. Måste vara värmen eller något men mina suug går i vågor =D

Det jag har avsmak och det jag har haft avsmak för går också i vågor! Kaffe och rött kött var något jag inte kunde se i början!!! Usch.. Jag har nu på senare tid alltid druckit en kopp kaffe på morgonen och jag är ett rovdjur men inte då.. Sen har detta försvunnit och nu kna jag dricka kaffe utan probblem och äta kött. Men jag har inte några avsmaker längre =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0