middag with the girls :D

Igår var jag ute och åt med tjejerna på en libanesisk restaurang, BUFFE!!! Gott folk!! Vi slakta stället som gamar och med våra hysteriska skratt :D Det var en av de roligaste kvällarna på länge :D Jag tror vi beställde in 50 rätter plus efterrätt :P.. Kvällen var iallafall galen och roligt,  e x våra grannar börja sjunga jag må o leva till en av sina, vi sjönh självklart med, men sen så fick vi för oss att Anna skulle få fylla år så vi börja sjunga till henne från ingenstans och de andra matgästerna hängde oxå med, detta fick oss så full i skratt att tårarna rann!! Det vart så mcyket skratt att jag under en moment där spottatde ut allt mitt te på stackars Anna och sevitören hahahahahhah Ja kvällen var super, mättande och happy!!!!!! Precis som en girl kväll ska vara <3

Innan restaurangen med söta krulltotten <3
 

Utanför tabuliii:) Inspirerade av den arabiska kulturen, sjal och "vindruvor" :D


Me och söta dockan




Anna håller i menyn och krulltott myser


Min virgin mojito, den var gudomlig btw


Förrätten




Varmrätten


Baklava, efterrätten med vaniljglass


Alla mätta coh glada med vår mynta te :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var en superduper kväll vi hade <3

2011-05-27 @ 20:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0