I början på v. 24

Mår riktigt bra nu :D Känner mig pigg och barnet där inne är jätte livlig, nu kan folk känna en spark eller fler om man lägger handen på magen.. Längtar tills jag har semester och kan bara njuta av mig graviditet.I början  kunde jag inte ens se rött kött jag vart så äcklad men det är över nu men det är ändå som om min matlust har ändrats, I början ville jag bara ha feeeeta saker, typ pizza, speciellt pizza hut, kebab och pasta men nu har det ändrats och jag är super sugen på kalla saker som sallad, fruktsallad vilket är just number one men även kalla drinkar typ som en virgin mojito MUMS!!!! o vill ha ha ha!! Halsbrännan är kvar men kolsyrat vatten hjälper.. Den här helgen åker Steffi till sin pappa, tycker alltid att det blir så tomt hemma utan vår virvelvind!! Saknar henne så otroligt mycket jämt, det känns som om jag blivit ännu mer beskyddandet mot henne sens jag blev gravid, mamma instinkterna har fördubblats och tro mig jag är redan en hönsmamma och nu e det lite värre.. Vår hund har blivit så duktig :D men vi har verkligen jobbat med henne och det har visat resultat alla som ser henne säger alltid att hon är super dukigt och uppfostrat och jag blir så glad då! Fan saknar mina vänner var med de så mkt när BeBo var i Israel och nu har jag varit med min älskling för jag saknade han såå mycket!1Men måste träffa tjejerna snart, börjar få abstinens huhuhuh

Bilder kommer snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0