Hur jag märkte att jag var gravid?




Jo ni, jag var inne i stan hade vart hos en makeup stylist i karlaplan. På väg därifrån drabbas jag av plötsliga smärtor i magen, det gjorde så ont att jag inte kunde gå ordentligt. Jag började kallsvettas och vart alldeles varm i kroppen.. När jag satt på tåget stirrade folk på mig, jag måste ha sett ut som en abbsad pundare eller något.. Men tro mig det var inte kul.. Då fatta jag ingenting. Det enda jag tänkte på var att den här mensen kommer vara skiiit joobbiig det e därför den e sen säkert, tänkte jag öööhhh.. På väg till pendeltåget från centralen stötter jag på min kusin som jag inte sett på flera år ja och vad gör lilla jag (numera stora jag :) )  jo jag spyr framför min kusin och alla andra som stod vid centralen. Ja ni den bjuder jag på tänkte jag.. När jag äntligen kom hem så var det min bebo som tyckte att jag skulle ta en gravidtest ifall att.. Så jag gjorde det!! såå Wii Wii Claudii, det var ett extra streck på stickan som lyste och ropade till mig du är GRAVID!! Vi bestände oss för att behålla barnet  =) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0