gravid v.4-8

opps helt plötsligt mådde jag illa!! Vad det berodde på vet jag inte fast jag har en dotter och har haft gravidsymptomer tidigare, så fatta jag NADA :S Jag var bara så ovanligt trött ZZZ ville bara sova.. Kunde inte ens hålla mig vaken på jobbet kändes det som, fick verkligen kämpa med att inte somna, så jag satte mig aldrig ner i en fåtölj, för då visste jag att det skulle vara kört!! Ett plötsligt sug efter apelsin juice gjorde inte heller att det ringde en klocka uppe i min snurriga huvud. Men snart kommer jag i insikt med det..


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så vacker min dotter te amo y me siento dichosa de ti te amo

2011-05-13 @ 22:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0