gravid v. 9-15

 Eftersom jag börja blogga i v. 23 så tar jag de första veckorna  lite snabbt, sen får ni fråga om ni undrar över ngt mer. Den här perioden var nog den böligaste perioden i mitt liv! Allt någon sa eller gjorde fick mig ledsen ända in i själen!! Massor med tårar och skäll fick min älskliing ta även min familj och vänner fick smaka på mina hormoner.. Skönt att det är över, för det går ju över t trots att man just då tror att man har gått och blivit galen. Jag funderade på fullaste allvar att uppsöka en psykolog eller ngt men som sagt det GÅRÖVER!! Min förra graviditet var inte alls så. Då var jag 19 år och var helt uppe med att bli vuxen, hmmm ...  tror jag..... så att gravid symptomen kom i skymundan. Men under den här graviditeten har hormonerna verkligen jobbat hårt med mig.. Jag började till och med stooorr böööllaaa för att min bebo gjorde ett rostat bröd som inte var tillräckligt brunt!! DÅ vart det liv i huset hahahhah men även illamåendet har varit JOBBIGT!!!!.. Men usch nu har jag bara berättat massa med elände, man får inte glömma vilka BRÖST man får WOW!!! Visst är de ömma, men vad gör det när de blir så vackra!!! Min hy har även blivit så mycket bättre sens jag vart gravid :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0