gravid v. 16-22

Oh äntligen så försvann illamåndet!! Wohoooo!! Underbart att slipppa allt det äckliga! Helt plötsligt var tröttheten som bortblåst Kaffesuget var tillbaka så nu dricker jag en kopp på morgonen :D Det är helt sjukt hur kroppen fungerar ( vet inte nu om alla känt så men det är egen lite teori ), t ex jag vart äcklad av kaffe de första månaderna av mig själv, och som ni kanske vet så ökar kofeinet missfalls risken!! Lukt sinnet blir såå mkt bättre man känner ALLT!! Äckliga andedräkt, tycker nästan att alla har en vidrig andedräkt, usch!! detta tror jag beror att människan förr i tiden kanske inte datummärkte så luktsinnet hjälpte den gravida kvinnan att upptäcka om ngt var ruttet... hmm vad säger ni om den tankten?? Även smaksinnet blir bättre.. Känslorna svämmar över ja massor..

Men tillbaka till denna period, denna period har varit bra het temperament har dykt upp då och då.. Svårt att kontrollera mig men jag blir lugn väldigt snabbt, tror nog att det är därför min Bebo står ut med mig :) Min dotter är alldeles lycklig av att hon ska få ett syskon :) Hon har fått en barn bok där det handlar om ett barn som ska få ett syskon. hon älskar o läsa den <3 Sötaste Stephanie

Oh äntligen så försvann illamåndet!! Wohoooo!! Underbart att slipppa allt det äckliga! Helt plötsligt var tröttheten som bortblåst Kaffesuget var tillbaka så nu dricker jag en kopp på morgonen :D Det är helt sjukt hur kroppen fungerar ( vet inte nu om alla känt så men det är egen lite teori ), t ex jag vart äcklad av kaffe de första månaderna av mig själv, och som ni kanske vet så ökar kofeinet missfalls risken!! Lukt sinnet blir såå mkt bättre man känner ALLT!! Äckliga andedräkt, tycker nästan att alla har en vidrig andedräkt, usch!! detta tror jag beror att människan förr i tiden kanske inte datummärkte så luktsinnet hjälpte den gravida kvinnan att upptäcka om ngt var ruttet... hmm vad säger ni om den tankten?? Även smaksinnet blir bättre.. Känslorna svämmar över ja massor..

Men tillbaka till denna period, denna period har varit bra het temperament har dykt upp då och då.. Svårt att kontrollera mig men jag blir lugn väldigt snabbt, tror nog att det är därför min Bebo står ut med mig :) Min dotter är alldeles lycklig av att hon ska få ett syskon :) Hon har fått en barn bok där det handlar om ett barn som ska få ett syskon. hon älskar o läsa den <3 Sötaste Stephanie






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0