Bra och dåligt med att vara Gravid

Varje gång jag pratar med någon om min graviditet eller om någon annans så har jag märkt att man alltid pratar om det jobbiga med att vara gravid, vilket jag kan förstå man behöver verkligen sympati för det är mycket som händer så jag klagar inte, men jag tänkte lyfta fram här det dåliga och det bra för det är faktiskt underbart att  vara gravid oxå :D och jag har iju inte varit det så ofta hihihihihihi

BRA

  • Nyheten om att man väntar                                                    
  • inskrivningen hos barnmorskan första gången (Det är allvar)
  • finare hy
  • större bröst och läppar
  • Tjockare hår
  • naglarna blir starka 
  • SPARKARNA (fantastiska)
  • slippa mens :) 

JOBBIGT
  • illamåndet
  • tröttheten
  • humör svängningara
  • super bölig
  • vikten
  • ens livs rutiner vänds upp och ner
  • Sömnen rubbas ju helt efter v25 typ
  • halsbrännan

Ok så här långt har jag kommit att kännafram till v. 26+4!! Kommer nog fylla på den längre fram =) Om ni hittar ngt som jag glömt kommentera gärna :D


Kommentarer
Postat av: Amanda

Är det inte skönt att slippa ha sin jävla mens också hahah :D de hade nog ja tyckt :P

2011-05-22 @ 19:03:26
Postat av: Anonym

la till det :D tack

2011-05-24 @ 15:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0