Andra delen på v.23

                                        Min mage sedd uppifrån :)
 Oki den här veckan var nog den värsta veckan men halsbränna, fyyy faan!! Har verkligen försökt med allt!! Inget hjälper känns det som, tips tack! ringde till barnmorskan och fråga, kommer inte ihåg att jag hade bränna med Steffiii.. Hon tipsa om Gavison, en vit krämig grej som smakar blää och är hur svårt som helst att svälja, inte nog med att jag resan mått illa, ska jag nu framkalla det? Hell no, så det sluta vi med på en gång, testa tuggtabletter, blää för det med, smakar ju som dextosol, fruktsocker tabletter, inte min grej, dessutom tycker jag inte att det tog bort brännan, vichy vatten är nog det enda som jag inte mår illa av och hjälper, tror jag iallafall XD De säger att ju mer halsbränna man har desto hårig bebis kommer man få hihihihi.. Gud, vad jag längatr efter besökaren i mig.. Undrar verkligen vem du är, om kommer vara sprallig? Hungrig, busig trööt eller pigg, Hur du kommer se ut oh vad jag längtar!!! Beben sparkar så mycket, speciellt när jag lagar mat då vaknar den alltid hahah Vi får se om det stämmer att den kommer bli en hungrig kitiiitooo<3
  
                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0