Vilken grå dag

Usch! Vilken grå dag. Har så mycket att göra hemma så det e helt sjukt :S Vet inte hur jag ska orka med det här!! Det är kaos i varje rum!! Vakna super sent och hela dagen känns bortkastat... Får väl ta och ordna imorgon men då är ju alla o jobbar :( men tror att min älskade mamma kommer och hjälper mig att röja lite, tack att jag har henne <3
Stephanie har varit hos sin pappa i helgen och kommer hem idag :D och imorgon börjar hon fotbollskolan nere i solna C hela veckan från 09-16 och är ledig på fredag. Men på Torsdag åker vi till landet efter hennes skola för att fira midsommar med bebos familj tillsammans med min som åker dit på fredag.. hihihihi spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0