Värme + gravid = :(

Jag brukar inte vara den som klagar på värmen, tvärtom jag steker mig själv ute tills min indian hud blir alldeles röd!! Men nu, jag döööööörr av värmeslag och jag svettas en massor!!! Vill gå in o gömma mig! MEN jag har hittat ett svalt ställe som jag kommer spendera många timmar nu under sommar värmen, som jag ändå vill unna alla andra... Då det är super fint ute och se alla glada människor gör mig glad!! Iallafall jag ska vara underground!! Nere vid tunnelbanne perongen är det hur svalt som helst, där kan jag gå ner och svalka min super gravida Jag =)
Magen i v. 29

Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma till 2 prinsar

fin mage du har =)

är de ditt första barn?

2011-06-12 @ 19:03:56
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Anonym

hej =)

Har en dotter som ska fylla åtta i år :)

hiihih Finns bilder på henne längre ner

2011-06-13 @ 11:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0