SMINK!!

Juste måste ju nämna att jag köpte smink oxååå =) I Åhlens, köpte jag make up för att få den perfekta hyn yta, en foundation från Mac som både är för kropp och ansikte,BÄSTA!!! Man ser intens att jag har foundation på mig och för bästa resultat så köpte jag min bästa vän ett mineral puder från make up store, jag skojar inte, testa den och ni kommer aldrig vilja vara utan den !!! Alla som har testat den dööör för den! Till och med hon som tipsa mig om rougen jag köpte sa att den var hennes favvooo, den heter mineralpuder gobi, din hy får värsta lystern och täacker allt men ser fortfarande naturligt ut. För att få det maximala ytan köpte jag en special borste för att använda min puder, oxå från make up store, en borste so är av tvättbjörnshår (klippt från de, så inget djur slaktas här) och sist men inte minst en rouge från make up store :D
Här har jag på mig sminket, syns inte så bra men det kommer komma bilder och ni kommer se =)
Steffi är fotografen och ville att vi skulle ta en bild där Bebo tog på magen :D fett sööööötttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0