Lunch med syster & födelsedags firande av vår hermano Paulo =)

Idag har det varit en lite mer driftig dag =) Vakna hoppa in i duschen snabbt för att snabbt skynda mig ut och träffa Mikis <3 Vi möte upp Bebo som skulle ta Stephanie för att vi sedan skulle mötas upp för att fira Paulo!
Mina fina och älskade mestaste <3
suddig bild men tyckte attd en var för fin för att inte visa upp
Snygga syster <3
på Vapiano och äter pasta carbonada ;P mums!!
Den här fina saken prövade Mikis på Åhlens från Replay. uringningen var ännu djupare där bak men mikis drog upp lite, dock satt den inte så snyggt framifr¨ån men där bak var den gudomlig!!!
födelsedags barnet med Bebo
barndomsvännerna
Jag och Regina =)
Min finaste
Jag och födelsadags barnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0