lördagsmyyyssss!

Ni anar inte hur skööönt det kändes o vakna idag och veta att det är lördag!! Oj oj oj vad jag uppskattar de här dagarna! Då jag kan ligga och dra mig hur länge som helst! Gick upp, huset var super snyggt, jag hade storstädat innan jag gick till jobbet i igår så nu kunde jag bara tänka på mig för lilla prinssesan är med min mamma och hon kommer hem på söndag, saknar henne ändå masssooorrr!!! En kaffe kopp och en smörgås tillbax till sängen log där fram till 13:00 sen gick jag ut med hunden, kasta boll kom hem laga en soppa, sen la jag mig o sov igen fram till 17:00 o någonting.. SUPRSKÖÖNT! Jaag gör aldrig det här så det e väärsta grejen för mig =)
Efteråt gick jag och Bebo ut och satte oss på en filt och bara myste!! Ska avsluta kvällen med en film, har inte bestämt mig än vilken hihihih
Lite bilder från vår utevistelse jajajjajaj XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0