KLÄNNINGAR & SKOOOOR

När man är gravid kan man nästan inte gå i klackar! Dock har jag hittat två par som jag kan ha =D Jag hitta ett par kill eller hur man nu stavar det,  oliv gröna från Åhlens feet fina och inte så höga och ett par bruna från H&M också kill klackar lite högre dock men så jäkla smyg heta att jag sitter och tittar på de hela tiden!!
Igår var jag så varm om kroppen att jag smet in på H&M för att köpa mig en svaklande klänning! Men vad hände? Jo, jag köpte fyra klänningar, en onepice och mamma mjukisar och mamma schorts och linne :D Så jäkla fina.. Och massa med fina klänningar
Den rosa klänningen ska jag lämna in till en skräddare, jag ska göra bröst delen större så att den går runt min bröstkorg och rygg :D men jag ska visa er allt :D Den becha klänningen kostade 500 kr men kassörskan nere på barnavdelningen tog fel så jag fick den för hundra hihihihi Jag var och titta efter den på andra H&M för att se om det verkligen var så att den var rabbaterar men nej det var den inte!!
Lite mer klassy klänning
Sval =) Bebos skugga
Sval men lite mas caliente
Eller vad säger ni?
One piece från sidan med de nya skorna från Åhlens
My love this pic

Lite mer fiesta, men next time ni ser mig med den här så kommer jag vara fixad från topp till tå.. Spana in Chanel som, bjuder in sig själv till bilden den rackaren hahahah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0