Känner mig så stor och VIMSIG!!!!!

Idag har det vart en cp dag... Stephanie hade kalas och det låg vid infra city (ÅT HELVETET MED ANDRA ORD) Sl säger att jag ska åka halv tre för då hinner jag med bussen soms ka gå från rotebro tio så att jag kommer i tid. Väl där, så står det att buss jävlen kommer om 30 min för den går bara en gång i timmen!! Ringer Bebo för att försäkra mig om att jag inte läst fel och det hade jag inte utan sl ger fel information!!! jag ringer en taxi, och inte ens taxi jäveln hitta rätt som tur var stängde han av taxametern då han förstod att det skulle ta ett tag. Runt kvart över tre hitta vi "BUS&LEK" stället. Stephanie hade super roligt pch jag väntade hela tiden medans hon sprang runt bland havbollar, studmattor, hoptorg och ruschelkanor. Sl säger att nästa buss hem går 16:56 springer dit och inser att det är nåt fel med sls information med just den här bussen och den här dagen för den anger vardagstidern och idag är det F***ING helg!!!!! Väl hemma så upptäcker söta lilla rara jag att jag inte har mina hem nycklar med mig och Bebo är iväg!!! Svor Jag??? JAAAAA, som aldrig förr,FAAAAAAAAANN vad arg och irriterad jag är på mig skjälv så jäkla hopplös!!!!! Men som Bebo säger det man inte har i huvudet får man ha i benen, mmmm Så sant.. BLÄÄÄ & BUUUU!!!!!!! Och sen så tittar jag på mina bilder och tycker att jag ser sååå tjock ut!!! och alla säger men det hör ju till, du e såå fiin så men DET TYCKER INTE JAG!!!!!!!! A ska nog sluta skriva just nu för det verkar som jag fortfarande är irriterad.....
Så här glad har jag varit innan allt!! Men Stephanie hade roligt <3


Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma till 2 prinsar

tack så mycket =)

hoppas allt går bra för dig med bebis i magen, vet du va de blir för någe eller är du duktig och väntar? ;)



har du bloglovin?

kram

2011-06-13 @ 11:28:25
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0