Helluu (:

Idag har jag haft en galen dag på jobbet och var kvar till kvart över fem fast jag slutar fyra egentligen. Sen har det inte hänt så mycket, jag har bara varit hemma umgåts med mina älsklingar och  bara tagit det super luugnt, sköönt. Bebo hade lagat mat till när jag kom vilket var väldigt skönt då jag var helt slut. Kommer nog inte hända så mycket idag utan ska osva om en liten stund, imorgon däremot har jag avslutning med jobbet och sen går jag på en kort semester :D
Lyssna på en låt av Tarrus Riley, min nya favvo och en mening i texten gav mig rysningar, fett fiiin!!
if we all should close our eyes we would never recognize
The difference between a touch of a black or a white hand
So why is there all the fighting across the world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0