V. 34 I Tensta o shoppar

Min mage växer som F*N! Hatar alla jobbiga symptomer med att vara gravid blää för dom, men jag kommer sakna min mage och sparkarna. Blir rörd när jag tänker på dom, så länge skitungen int sparkar på mina revben eller rakt på urinblåsan :D Var i Tensta och hälsade på min stora syster som var och hälsa på en annan som bor där, samtidigt passade jag på att svänga förbi Tensta centrum för att shoppa lite  :D Jag hitta smycken med ögon på, de som ska skydda mot onda ögat. Jag köpte ögon som skyddar, ni vet dom här blå, köpte ett armband till mig, steph, till Nicole köpte jag en säkerhetsnål med ett öga till hennes väska. Till min lilla krabbat köpte jag oxå en, den ska beben få när den kommer ut :D Sedan köpe jag en massa andra saker hihihih  Tjingeling ling
Kommer sakna magen <3
Jag o syster
Steph o min systers hund
Utanför Tensta centrum
Alla butiker såg ut så här och extra pris över allt :D
bilden var lite suddig men fin
Mitt armband
Steffys
Bebisens
Nu finns det så mycket ögon så det borde nog skrämma iväg det onda ögat från bloggen oxå ;D ska lägga ett öga efter varje inlägg kanske hahhahah helt paranoid e man juh ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0