förlossnings planering och lite till

I dag var jag hos en psykläkare typ, det kallas för auroramottagningen, dlt får man gå om man är rädd inför förlossningen. Jag och Bebo åkte dit, men först åkte vi med ungarna till Kista och lämna de på bio :D de såg poppin pingvin med jim carrey, den var så bra att de både grät och skratta :D Det gick väldigt bra på mottagningen dock medella dom oss att det bästa vore att det bara ska vara vi tvpå, jag och Bebo på förslossningen då det jag hade en väldigt svår förlossning sist, och att alla som ska komma för att se vår ängel får komma efter sjukhustiden då de kommer vilja att vi stannar där minst ett dygn för att komma i gång med allt... Vi får se hur vi gör, jag och Bebo ska prata mer om det i veckan. Under kvällen har vi spelat massa med spel, memory, diamant jakten och två fler.. Super mysigt. Bebo gick iväg o träffa en vän och nu sitter vi och tittar på en svensk film som är helt okej :D hiihi  <3

Utanför bio i kista
Spel dags

Kommentarer
Postat av: Pye

Klart man förstår det om Ni vill föda fram bebben själva...fast nog känns det ett sting i hjärtat som såg fram emot att få välkomna underverket...Huvudsaken är att du mår bra Claudia..kramkram "Farmor"

2011-07-20 @ 22:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0