SÖNDAGS LUGN- NOT

Vakna åt en rostad med kalkon skinka sen somna jag om :) (stor smile) Det är det som är så skönt med semester, man kan verkligen lata sig hiihihih Sen vakna jag, gick ut med hunden på en lång promenade, kom hem väckte Bebo och vi begav oss hem till min mamma. Stephi och Nikki var redan där när vi kom dit. Min moster med hennes barn och man var oxå där. Mamma var så brun o fin, Angelo och Tomi oxå för den delen super fina var dom. Mamma hade lagat en super god middag. Efteråt åkte vi hem, Angelo följde med oss. Vi köpte lite mat hem sen drog vi till Ulriksdal slott för att bada lite, vattnet var hur behaglig som helst :D
Nu ska jag kolla på Chile matchen och HEJAR på att de ska vinna, för då går de vidare. CHI CHI CHI LE LE LE VIVA CHIIILLLLEEEEE MIERDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
La familia
jag, mamma och kusin
KRAM, SAKNAT DIG!
PÅ VÄG TILL BADET SÅG VI EN NALLE STATY
SNART SKA VI BADA FÖRUTOM BEBO
MODIGASTE DEN SOM BÖRJAR FÖRST

NU BADAR VI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0