Underbara helg

Helgen har varit super mysig =) I fredags hände inte mycket då jag jobbade kväll =( Stephi var hos sin pappa och Bebo var på avslutningsparty med jobbet. Kom hem och träffa min lilla syster sen decka jag. I lördags kom min mamma och morbror för att tapesera och fixa hemma =D Det vart super fiini (se bilder nedan på processen) Sen på kvällen kom Bebos bror och Vanessa, vi åt mat och de drack lite, jätte trevligt!
och idag söndag vart det en fika med syster Mikis och Fina dockan Dounia <3 Stephanie kom till oss i stan när vi skulle gå så hon fick oxå mysa med tjejerna ett tag :D Sista veckan på jobbet sen är det semester WWIIIIIII :D:D
Bebo med min morbror full rulle med fondväggen hihihi
Sen fortsatte de med vardagsrummet
Min vakcra mamma
efterrätten =)
Min kusin Sandra :)
Min lilla syster som jag färga håret svart på, snyggt va? ;D

Kommentarer
Postat av: soniatello

det var fanstastik o jätte trävlig puss claudita

2011-07-04 @ 13:29:30
Postat av: anna

Åhh vad fint ni får det hemma :) fina du och familjen <3

2011-07-04 @ 20:22:39
URL: http://http:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0