HEJ IGEN

Hej igen, Är tillbax nu ;) har inte orkat bloggat. Vet inte vad det beror på, tror att det har o göra med mina hormonella känslor som inte riktigt är som de brukar haha... Känns som om jag alltid får försvara mig med att  jag drar upp gravid kortet men vad fan jag är ju gravid och allt är inte som det brukar och den som säger något annat är för att de antingen aldrig varit gravida eller är för gamla för att minnas ;D
___________________________________________________________________________________________
Tänkte ladda upp lite bilder på hur jag fira midsommar med min familj tillsammans med Martins Familj på hans mammas landställe :D super myyyyss
Svensk sommar med smultron o blåbär =)
Dags o dansa runt stången hihihih
små grodorna små grodorna lalalalla
dags för mat
Ser ni mussel soppan :P Godaste =)
Mysigt va?!
Svärmor i sin sommarkrans
Mina älskliingar
Finaste
Ponny ridning hör oxå till :D
Är fotografen me?? Bäst att ha koll
Hoppa säck hann vi oxå me och vi vann eller kom två :D
Så gick denna midsommar, kom hem och sov en massa, roligt men jag vart helt utmattad hahah

Kommentarer
Postat av: Pye

Ja, så fint att ha de sina hos sig. Uppskattade mycket att få ha er hos mig

Puss&Kramarimassor

2011-07-01 @ 13:46:44
Postat av: Anonym

tack för att vi fick komma det var super mysgt :)

2011-07-04 @ 10:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0