chill kväll med BeBo & bästa Anna <3

Hellu! Igår träffa jag Anna och vi käka Indiskt med Bebo <3 sedan bar vi iväg till norsborg för att träffa bröderna. Det var super mysigt att umgås med Anna och Bebo, det var nog första gången vi umgicks alla tre och det slutade med en riktigt trevlig kväll. Bebo gick ifrån oss en stund och då möte ví Bebos kusin sedan en vän till Bebo och sen när vi möte upp Bebo så hade han med sig en annan vän, super skoj, då alla kommenterade min mage. Då dom inte sett mig på länge var kommentarena typ "Väntar du tvillingar? Abo, den kommer explodera snart m.m ahhahah ja så kan det låta :D Men snart snart är min Bebis ute och vår familj blir större och Kärleken bara växer marsallah <3 på oss Imorgon ska vi hem till min mamma då hon kommer hem från spanien inatt. Steph och Nicole kommer oxå dit, oh längtar massor :D GOd natt :*
så söt <3
Kärlek

Älskar DIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0