Äntligen semester :D

Äntligen semster är  :D Är sååå lyckliiiiiig!!!! Vad har jag gjort de här dagarna som jag inte skrivit, förlåt. Stephanie avsluta sin fotbollskola, jag har renoverat hemma som ni vet men jag ska lägga upp lite fler bilder så att ni får se hur fiiint det vart i Stephs rum <3 Semstern började jag med att åka till syster Mikis, Dounia och Ikram, tog med mig min lilla syster Nicole och hennes kompis, hur mysigt som helst, har tyvärr inga bilder från den kvällen :( but next time. Vi åkte till sjön och hade en liten mini picknik min bror CLau kom förbi med Min Bebo och CLaus vän, dom stanna en stund o hoppa studsmatta =) Sedan har jag varit och hälsat på min syster i Tensta ( mer om det kommer sen)  Det är så skönt att ha ledigt, igår var vi och bada allihopa med min mormor i bassäng, ska nog bo där hela sommarens tills lillen kommer  ut ;D
Full fart med att riva allt
Stephs rum nu <3
På väg hem från fotbollskolan, sista dagen efter att ha fått träffa några A spelare
Mitt hjärta <3
My love
Busdags
''
Mina fina <3
Någon är på väg att hamna under vattnet hiihihi
Jag i bikini :D med min lilla syster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0