Vakna 04:00 o kunde inte somna om!!

Hola mi gente! Shiit, vakna 04:00 idag o var helt klar vaken fram till 08:00!! Kunde inte somna om =( Det var skiit jobbigt.. Låg o tänkte på allt möjligt och kom fram till att jag inte ska röka eller dricka något (social röker oftast) fram till den 21/12 då blir det en paus för då fyller ju lillsyster år :) Sedan ska jag sätta upp ett nytt mål. Igår fira vi mamma. Brosan kom o hämta oss från solna vi åkte o handla mat för att sedan laga värsta gourmet middan till mam. Sedan slaga vi här o nu ska vi äta mammas goda borotod och dolmas :)


Mitt hår som jag e så nöjd med


Brosan o Stephi i kungens kurva




Middagen som vi barnen laga


Oxfile på menyn :P




Stephi med morbror




Tårtan

Grattis älskade mamma <3


Min stora tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0